23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.
Dela sida
Sponsrat innehåll

Ta hand om dina kundrelationer – även när det går fel!

Bisoft erbjuder lösningar för att förbättra serviceprocessen och undvika att något faller mellan stolarna. Våra tjänst Missade aktioner och Kundrapport-program hjälper er att agera och bygga vidare på era kundrelationer.

Missade aktioner. Med vår tjänst Missade aktioner kan ni hålla koll på missade tekniska uppdateringar som krävs av generalagenter och tillverkare. Fordon uppdateras automatiskt via integration med externa system, och tjänsten skickar omedelbara notiser om åtgärder som krävs. Det hjälper er att agera snabbt och undvika problem.

Kundrapporter. Vårt Kundrapport-program gör det enkelt att hantera kundavvikelser och utveckla ert arbetssätt för starkare kundrelationer. Genom tydlig statistik får ni insikt i var, när och hur avvikelser uppstår, vilket hjälper er att identifiera förbättringsområden och stärka kundnöjdheten. 

Hör av dig till oss på Bisoft för att få en demo eller ta reda på vad vi mer vi kan erbjuda!

Skicka iväg ett mail till  info@bisoft.se eller ring  010 - 212 01 02.

Bisoft
Gullbergs Strandgata 36E
411 04 Göteborg
Göteborgs stad
Sverige
VAT nummer: SE5569507261

Kontaktperson

JL
Jonas Larsson
info@bisoft.se

Sänd till en kollega

0.031