23948sdkhjf

Klagomål

Kära läsare
Här kan du få råd och vägledning om du önskar göra oss uppmärksamma på ett fel eller lämna klagomål på en artikel eller bild på någon av Nordiske Mediers branschportaler.

Så här gör du
Du kan alltid vända dig direkt till redaktionen om du anser att någon information är felaktig.
Överst i varje artikel finner du namnet på den redaktör som skrivit artikeln.

Så rättar vi till misstaget
Korrigeringar görs direkt i det publicerade materialet. Om Nordiske Medier har framfört felaktiga påståenden eller upplysningar som orsakat skada så ber vi om ursäkt för det.

Om du behöver gå vidare med dina klagomål
Om Nordiske Medier avvisar dina klagomål kan du vända dig till Pressens Opinionsnämnd (po.se). Gör din anmälan så snart du kan, dock senast fyra veckor efter att Nordiske Medier avvisat ditt klagomål.












Sänd till en kollega

0.093