Expertens tips till den digitala verkstaden
Den digitala närvaron har blivit allt viktigare om man vill lyckas som företagare. Oavsett om man säljer produkter eller tjänster. Det krävs mer än en hemsida med telefonnummer och bilder på de anställda för att inte lämnas kvar på perrongen. E-handelsbyrån Carismars tidigare vd Johan Carlmark förklarar vad man bör tänka på.
En verkstad som tillhör någon av de stora kedjorna har i dag redan utvecklade digitala plattformar i ryggen där det går att boka tider och köpa saker till bilen. I en värld där den digitala utvecklingen går snabbt framåt blir det därför alltmer viktigt för fristående verkstäder att hoppa på tåget och ha en egen digital närvaro. Annars riskerar man ...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration