23948sdkhjf

Bara två månader kvar till Automässan

Automässan växlar upp och fortsätter att expandera. Trots att den vänder sig till en bransch som nära nog stagnerat när bilarnas kvalitet blivit bättre och service- och reparationsbehovet minskat.

– En förklaring till framgångskonceptet är att mötena mellan utställare och besökare håller väldigt hög kvalitet, säger Carmen Brüning, projektledare för Automässan.

Automässan har satsat hårt på att bredda sitt koncept med fler leverantörer till tunga fordon samt plåt och lack. Mässan speglar nu hela motorbranschen och har vuxit från 12 500 kvm utställningsyta till 14 500 kvm. På plats finns 240 utställare som samlar motorbranschens experter.

– Det är inspirerande och utmanande att vara med och driva utvecklingen och naturligtvis väldigt roligt att gensvaret är så stort, säger Carmen Brüning.

Automässan är också även en viktig plattform för kompetensutveckling. Seminarieprogrammet bjuder på tre högintressanta föredrag, om tunga fordon, framtidens servicemarknad samt om juridik och kundnöjdhet.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.063