23948sdkhjf

Missa inte Motor-Magasinet PLAY

Modern informationsteknik i form av digitala medier som komplement till den tryckta tidningen gör sig allt mer påmind, inte minst i motorbranschen där den uppkopplade bilen är en realitet. Motor-Magasinet vill alltid ligga i framkant när det gäller användarvänlig teknik och startar nu i samarbete med motorjournalisten Peter Sundfeldt, välkänd från programmet Motorjournalen, en ny webbtv-tjänst som kommer att kunna ses på nätet, i mobilen och via appar.

- Vi vill prova att erbjuda våra läsare och kunder ytterligare en plattform för information och nyheter från motorbranschen, säger Olle Holm och Mikael Köhler, chefredaktör respektive mediechef för Motor-Magasinet.

Motor-Magasinet PLAY produceras av produktionsbolaget Bakåtkupad i samarbete med Peter Sundfeldt samt redaktionen på Motor-Magasinet.

- Tanken är att varva intressanta inslag från branschen med lite lättare material till exempel motorsport och provkörningar av nya bilar. Inriktningen är klart B2B och det ska vara ett program som de som arbetar i branschen kan ha nytta av, säger Olle Holm. Förutom branschnyheter, nya bilar och provkörningar blir det också inslag från mässor.

Motor-Magasinet ingår i Mentor Communications AB, Skandinaviens ledande medieföretag inom B2B, med 30 branschledande tidskrifter.

http://www.motormagasinet.se/
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.093