Jaguar och Noppe ställer upp miljonbil för hole-in-one
Det är några av årets nyheter inför Noppes årliga golftävling, som dessutom flyttar till Fågelbro Golf & Country Club. Tävlingen äger rum nu på torsdag den 22 maj. Vinnarna får varsin klocka från Breitling. 100 deltagare förväntas stå på tee när startskottet smäller av.
Alla spelare får dessutom varsitt par manschettknappar som Skultuna har designat och tillverkat i en begränsad specialupplaga för Noppe med golftävlingens logotyp på.
Jaguar Land Rover Stockholm är från och med 2014 ny titelsponsor för Noppe Golf Open. Tävlingen byter därmed namn till Jaguar Noppe Golf Open. Spelare som gör hole-in-one på Jaguar Land Rover Stockholms hål kan köra hem från banan i en egen ny Jaguar F-Type.
Bland tävlingens partners ingår också Kungliga Operan, Carnegie, G.H.Mumm…, SEQR, Advokatbyrån Magnusson, Ballantine’s, Beans n’ Berries, A Amarone, Carlsberg och Breitling.
För underhållningen under middagen och prisutdelningen står Marianne Eklöf från Kungliga Operan och Patrik Isaksson, under ledning av Henric von Zweigbergk.