OCL Brorssons i Norrköping är en av branschens tyngre aktörer. Där är Richard Lundqvist vd och han ser att utseende och kvalitet spelar större roll nu än tidigare:
– Konsumenten vill ha snyggare och snyggare produkter. Bilen går drygt sex månader på vinterdäck beroende på var man bor. Snyggare och större fälgar blir allt vanligare även på vintern ...
Tema Däck/Fälg: Fälgkunderna satsar på kvalitet
Fälgbranschen är snabb att fånga upp trender och vi har lyssnat av några av branschens företag för att höra hur trenderna går för närvarande. Större dimensioner, högre kvalitet och mer medvetna kunder är några ledord, numera även inför vintern.
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration