23948sdkhjf

I höst koras den bästa bilsäljaren

Motormagasinet ska utse ”Årets bilsäljare” tillsammans med FordonsData. Dagens bilförsäljning är snabb, komplex och utmanande. Bilköparen har ändrat sitt beteende och den digitala utvecklingen förändrar yrket. I dag räcker det inte att bara kunna sälja, det krävs digital kompetens, kännedom om sociala medier, goda ekonomiska kunskaper och bra metoder för kundbearbetning och uppföljning.

Säljaren som tar hem priset arbetar proaktivt för att hitta kunder och affärer, kan hantera olika digitala och sociala kanaler för att sälja på nya sätt och är duktig på att vårda befintliga kunder. Priset har instiftats för att sätta fokus och öka statusen på yrket och den moderna bilförsäljaren.

Tävlingen drar igång den 2 augusti, där vem som helst kan nominera via Motormagasinets hemsida. Vinnaren koras i november i alla Motormagasinets kanaler.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078