23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.
Dela sida

Digital-servicebook.com

Digital Servicebook startades 2015 av Kim Koch och Jens Pedersen, som båda har många års erfarenhet inom fordonsindustrin. De skulle stärka de fristående verkstädernas rätt att serva och behålla fabriksgarantin för alla bilmärken. Dessutom – och kanske ännu viktigare för dig som bilägare – skulle de slåss för bilägarnas rättigheter och tillgång till sin egen bildata. Det var ingen självklarhet då…

"Digital Servicebook ligger i framkant när det gäller att säkerställa högre industristandarder och full transparens när det gäller servicehistorik och fordonsdata. Vi anser att bilägare har rätt till sina egna uppgifter och ska fritt kunna välja var dessa används. Med vår plattform vill vi göra servicehistorik tillgänglig för alla – bilägare såväl som verkstäder." - Kim K och Direktör

Var är vi idag?
Idag är Digital Servicebook ett erkänt namn i branschen och allt fler bilägare (och verkstäder) ser fördelarna med att använda vår produkt. Enklare tillgång till bildata och servicehistorik i vår app säkerställer att du och andra bilägare har det bättre vid garantianspråk, då det finns full dokumentation av utförd service. Skulle tvivel uppstå om garantin bistår Digital Servicebook verkstaden och bilägaren i målet mot tillverkaren. Och som ett extra plus ger en fullservicebok också ett högre värde när det kommer till att sälja bilen vidare.

Dessutom hjälper Digital Servicebook till att minska milfusket, där vägmätaren justeras så att det ser ut som om en bil har kört mindre än vad den faktiskt har gjort och därför kan säljas till ett högre pris. Det är ett mycket utbrett problem i branschen, där enorma mängder miljoner luras varje år.

Digital-servicebook.com
Norgevej 2
4700 Næstved
Danmark
VAT nummer: DK36726350
Hitta oss på

Kontaktpersoner

{{ contact.name }}
{{ contact.title }}
Ladda mer

Företagsportfölj

Ladda mer

Sänd till en kollega

0.047