Trico lanserar ny europeisk webbplats på 17 språk
www.trico.eu.com har helt översätts till de större europeiska, skandinaviska och baltiska språken och allt innehåll (med undantag för nyhetsarkivet) finns nu tillgänglig för Tricos kunder på deras modersmål. -Eftersom vi omprofilerade vårt produktsortiment för lanseringen på Automechanika i höstas har vi arbetat hårt med denna förbättring av webbplatsen. Vi tycker det är viktigt att visa både våra direkta kunder och deras kunder att Trico menar allvar med att göra affärer i Europa. Att tillhandahålla vår information på så många språk som möjligt är ett sätt vi kan bevisa detta på, säger Lisa Nichols, Tricos marknadschef för Europa. Även om webbplatsen i första hand är riktad till Tricos direkta kunder - Europas distributörer och återförsäljare av reservdelar och tillbehör - innehåller den en heltäckande, lättanvänd, produktväljare som gör det möjligt för slutanvändaren att hitta den perfekta reservdelen för sitt fordon.