23948sdkhjf

Mekonomen Bilverkstad Plus nytt servicekoncept lanseras i augusti

I augusti lanserar Mekonomen det nya servicekonceptet Mekonomen Bilverkstad Plus. -Kunden ska uppleva att vi höjer servicenivån till en ny dimension. Vår utgångspunkt i allt vi gör är att det ska vara enkelt och bekvämt för kunden att hantera BilLivet. Det är människan inte bilen som vi servar, säger Håkan Lundstedt, VD och Koncernchef Mekonomen AB. Det nya konceptet har successivt växt fram genom de årliga kundundersökningar som Mekonomen genomför. Genom de synpunkter och önskemål som framkommer anpassas serviceutbudet. Merkonomen Bilverkstad Plus innebär en rad servicetjänster som i dag inte finns inom verkstadssektorn. Bland annat innehåller konceptet utökade öppettider, hämtning och lämning av bilen, för att underlätta för kunden. Servicekonceptet kommer att finnas tillgängligt över hela Skandinavien. Enligt planen ska i ett första steg minst tolv enheter öppnas under hösten. De lägen som blir aktuella utgörs av köp- och handelskluster, så långt det är möjligt.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078