23948sdkhjf

Midland: Personlig information till verkstadskunden når ut bäst

Informationen till verkstadskunder om förmåner når ut bäst när kunden informeras personligen och inte digitalt. Bristande information skapar lätt missnöje. Det menar företaget Midland som frågat kunder om just detta.
Bristande information till kunden om förmåner och tilläggstjänster kan skapa missnöje hos kunden, även om denne är nöjd med verkstadsbesöket i övrigt. Det menar man på företaget Midland som erbjuder kunder vars bilar servas på verkstaden med Midlands oljor får gratis vägassistans.

Midland genomförde i november en undersökning via undersökningsföre...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.062