23948sdkhjf

Psykoterapeutens tips för att hantera rättshaveristen

Missnöjda kunder är en sak. Rättshaverister en annan. Psykoterapeuten Jakob Carlander förklarade på Motormagasinets Branschdag hur man hanterar den senare kategorin.
Motormagasinet höll sitt event Branschdag - Fokus verkstad i ett höstsoligt Jönköping med en bredd av programpunkter. Tillgången till fordonsdata, utbildning på elbilar, Sermi och Godkänd bilverkstad var några ämnen som avhandlades. 

Sannolikt har merparten som arbetar med kundkontakt mött missnöjda kunder. 

Färre har nog mött riktiga r...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.083