AD-leverantörer turnerar med Road Show
-Vi har fått en fantastiskt fin respons från både kunder och leverantörer och AD:s Road Show rullar nu ut i landet. Totalt kommer vi att besöka 17 olika städer där branschen får möjlighet att träffa ett urval av våra leverantörer. Det sade Peter Östman, marknadsansvarig vid AD Sverige, när årets stora satsning, en Road Show hade premiär i Varberg den 15 april. Road Show består av en hel liten tältstad som drar land och rike runt. Nio leverantörer finns med. De är Tudor, Tenneco, SKF, Kärcher, CDX, Knecht, Bosch, Castrol och Tolerance. -Ett mycket bra initiativ och en möjlighet för oss leverantörer att träffa kunderna under lite mer informella former, sade Sten Tidén, ansvarig för Knecht filter. Förutom tält och produkter ingår även en fullt fungerande stötdämpartester i turnén liksom naturligtvis stor utegrill m.m. AD Sverige har bra fart på verksamheten och har nyligen byggt ut sitt centrallager i Varberg. Nya varulinjer är också på väg in. Butiksnätverket AD-center finns idag på ett 50-tal platser i landet. Allt fler verkstäder ansluter sig också till konceptet AD-mästare.