23948sdkhjf

Leif och KBV rullar ut på PR-turné

Kontrollerad Bilverkstad ger sig ut på ännu PR-turné. Under hösten kommer ett 30-tal orter att besökas av VD:n Leif Fagerlund. I fokus för honom ligger att informera de lokala medierna om KBV, visa statistik samt presentera de på orten eller regionen anslutna verkstäderna.

Kontrollerad Bilverkstad ger sig ut på ännu PR-turné. Under hösten kommer ett 30-tal orter att besökas av VD:n Leif Fagerlund.I fokus för honom ligger att informera de lokala medierna om KBV, visa statistik samt presentera de på orten eller regionen anslutna verkstäderna.- Vi har redan dragit igång med Norrland, och intresset från media är stort, förklarar Leif Fagerlund.


Eftersom KBV är uppbyggt enligt självkostnadsprincipen, är marknadsföringsbudgeten begränsad. Därför måste man agera både smart och kostnadseffektivt från KBVs sida för att torgföra förtjänsterna med att vända sig till en KBV-ansluten verkstad.- Bästa marknadsföringsjobbet gör verkstaden själv genom en korrekt utförd reparation samt ett bra kunderomhändertagande, att verkstadens reparationsvillkor efterlevs, berättar Leif Fagerlund.- Att man sedan som verkstad skyltar upp både in- och utvändigt med KBV:s material samt att man lägger in logotypen i eventuella annonser i Gula Sidorna eller lokalpressen, fortsätter han.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.047