23948sdkhjf

Mekonomen och Upplands Motor tog hem Retail Awards

Två motorbranschföretag fanns med bland vinnarna i årets upplaga av Retail Awards 2010. Det är Mekonomen som tog hem Årets butikskedja och Upplands Motor som vann i klassen Årets satsning för ökad kundservice. 580 gäster hade samlats för att fira vinnarna i Retail Awards, som hölls i Stockholms stadshus. Närmare 400 bidrag fanns till de 13 kategorierna, berättar Thomas Karlsson, chefredaktör för Dagens Handel – Det har varit ett tufft jobb för jurygrupperna då alla nominerade höll hög kvalitet, säger han. Vinnarna i Retail Awards 2010: Årets butik - Lollopard Årets butikskedja - Mekonomen Årets butikslösning - Tretum Årets butikssäljare - Ann Persson, Apoteket Juwelen, Borås Årets e-handel - St George Årets komet - Gekås Ullared Årets köpcentrum/galleria - Ingelsta shopping Årets marknadsföringsidé - Arla Foods Årets medvetna butik - Boomerang retail Årets satsning för ökad kundservice - Upplands motor Årets säkerhetslösning - Kappahl Årets tekniska lösning - Manna från himlen Årets utmanare – Spotify

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078