23948sdkhjf

Bytbil.com blir sociala med Mindshare

För att öka sin dialog med både återförsäljare och slutkunder sökte och fann bytbil.com expertis inom digitala och sociala medier. Nu påbörjar de ett samarbete med Mindshare i Göteborg. 
Sveriges största motorsajt, bytbil.com tillhandahåller en kostnadseffektiv, oberoende och märkesneutral marknadsplats för motorbranschen. Nu vill företaget ge sig ut och integrera den egna sajten med sociala medier för att ytterligare öka engagemanget för tjänsten. Till sin hjälp har de anlitat Mindshare Göteborg. 
 - Mindshare har den digitala kompetens vi eftersöker, med specialister på sociala medier. Tillsammans med dem ska vi sätta en strategi för vårt arbete med att öka dialogen med både återförsäljare och slutkunder. För att fortsätta vara en viktig parameter i svenskarnas bilköpsprocess måste vi bygga relation, säger Mikael Bjurek, marknadschef på bytbil.com.
Samarbetet har redan trätt i kraft och arbetet har påbörjats. 
- Vi är glada för förtroendet att få skapa effektiv kommunikation genom sociala medier för bytbil.com. Vi ska visa på den goda respons som man kan uppnå via digitala konversationer med sina kunder, framför allt genom att vara lyhörd, säger Marcus Gustafsson, ansvarig för digitala medier på Mindshares Göteborgskontor.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.062