23948sdkhjf

Hedin Bil Stockholm väljer ny väg för sin kvalitetsutveckling

Hedin Bil koncernen som är auktoriserad återförsäljare för 23 olika fordonsmärken har valt DEKRA för stickprovskontroller av utförda verkstadsarbeten inom service, reparationer och skadereparationer.

Det innebär att även anläggningarna i Stockholm med Akalla, Segeltorp och Östermalm nu är anslutna till DEKRA:s kvalitetskontroller inom ramen för DVK.

- Med DEKRA får vi ett etablerat och opartiskt verktyg som innebär att vi kan följa vår utveckling inom vår egen koncern samt även mot marknaden i stort, menar Gunnar Lesaque, Hedin Bil Stockholm.

- Det är glädjande för oss att en av landets största återförsäljarkedjor som Hedin Bil väljer oss som partner för sin kvalitetsutveckling inom servicemarknaden, nu i Stockholm och Göteborg. Samtidigt får vi tillfälle att arbeta med flera fordonsmärken, säger Frank Schubert, DEKRA Quality Management.

Bildtext:
Från vänster Gunnar Lesaque, Servicemarknadschef Hedin Bil Stockholm AB och Frank Schubert, vd DEKRA Quality Management AB.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.111