23948sdkhjf

Lasingoo värvar ny marknadschef

Enkelhet och transparens är något som konsumenten efterfrågar när det är dags att köpa verkstadstjänster. Detta är fokus för Lasingoos nya marknadschef.

– Att boka och köpa till exempel bilservice eller reparationstjänster upplevs som svårt och jobbigt för många bilägare. Lasingoo gör det busenkelt genom att låta verkstäder erbjuda sina tjänster till fasta priser online. Konsumenten kan nu i lugn och ro söka, jämföra och boka allt från däckbyte och kamremsbyte till stora bilreparationer via lasingoo.se, säger Nonny Davidsson.

– Tjänsten och utvecklingspotentialen i branschen tilltalar mig mycket och jag ser fram emot att komma igång ordentligt med Lasingoo, fortsätter Nonny.

– Med kunskap om e-handel och lång erfarenhet av att driva trafik och försäljning via både digitala och traditionella kanaler är Nonny helt rätt för Lasingoo, säger Malin Landberg, vd på Lasingoo Sverige AB.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.064