23948sdkhjf

Digitalt bokningssystem som följer däckkunden hela vägen

Ett nytt framtaget bokningsflöde som både innefattar köfunktion, mobila bokningar och som kopplas till däckförvaringar, order, ekonomi följer kunden hela vägen från hemmet till att däcken är monterade på bilen.

-Vi kan digitalt följa kunden hela vägen från de bokar tid via sin mobil till att de har lämnat verkstaden. I verkstaden finns surfplattor som kunden ”checkar in” på och skärmar på väggen så att kunden i lugn och ro kan ta en kopp kaffe och invänta sin tur. Både kassan och verkstaden kan styra över vars en kö och kan guida kunden helt digitalt. I bakgrunden sker massor av saker som att däcketiketter printas, förvaringar plockas rätt, digitala kvitton bokförs m.m. Allt detta sker i bakgrunden så att verkstan får ett väldigt effektivt flöde och med många fler nöjda kunder som verkligen uppskattar den digitala tekniken. Detta är en ny och viktig funktion i affärssystemet Eontyre, säger Dennis Hansen vd Tada IT AB. Dessutom hanterar det nya flödet drop-in, bokade kunder och bokningar via Call-center. Perfekt för både stora och små verkstäder.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.125