Förenade Bil i Göteborg satsar på kvalitet med DEKRA
- Våra framgångar med Kia innebär att vi vill försäkra oss om att våra kunder känner förtroende för oss under hela sitt bilinnehav. Då är DEKRA rätt partner för att vi ska kunna leva upp till det även inom vår servicemarknad, menar Jonas Nilsson, Servicechef Förenade Bil i Göteborg AB.
- Fler och fler serviceverkstäder inser att en neutral samarbetspartner är till stor nytta för att utveckla och säkerställa sina verksamhet inom kvalitet. Förenade Bil är en av fler Kia verkstäder som tar steget med att möta framtiden inom det området, säger Frank Schubert, vd DEKRA Quality Management AB.
DEKRA erbjuder ett antal produkter som stärker kundrelationer och teknisk kvalitet. DVK erbjuds till såväl centrala verkstadskedjor som lokala bilverkstäder. DVK innebär kvalitetskontroll av utfört verkstadsarbete, både inom den administrativa som den tekniska delen.
Bild:
Från vänster Frank Schubert, vd DEKRA Quality Management AB och Jonas Nilsson, Servicechef Förenade Bil i Göteborg AB