Han ska lyfta WER:s kundvård till nästa nivå
Vid årsskiftet 2018 anställde WER en ny Key Account Manager tillika säljchef, Magnus Arvidsson. Den nya rollen går hand i hand med företagets ökade satsning på kundvård, och det faktum att företaget planerar att växa ordentligt i omsättning de närmsta åren.
WER:s nya KAM och säljchef Magnus Arvidsson har en gedigen erfarenhet från fordonsbranschen och tidigare roller som säljchef. Arvidsson ska bland annat fokusera på företagets kundrelationer och se till att organisationen hänger med i kommande expansionsfas.
– För att fortsätta växa och lyfta vår kundvård och erbjudande ut mot kund till nästa nivå valde vi att anställa Magnus. Han har med sig mycket kunskap från sina tidigare arbetsplatser och branschen i stort. Vi vet att han har mycket erfarenhet att tillföra oss som företag och inte minst våra kunder, säger Pontus Eriksson, marknadschef på WER.
WER genomför NKI-undersökningar med jämna mellanrum. Genom att samla in värdefull information får företaget en utgångspunkt att jobba vidare ifrån. Något som kommer ligga till grund för Arvidssons initiala fokus.
– Det känns väldigt kul och inspirerande att få vara med på WER:s resa. WER är ett stabilt företag med ett långsiktigt tänk. Just nu är företaget i en expansiv fas, där jag hoppas kunna bidra med min erfarenhet för att förvalta läget på bästa sätt. En av de bästa sakerna med mitt jobb är att åka ut och träffa kunder, allt ifrån små verkstäder till stora inköpsavdelningar, säger Magnus Arvidsson, ny KAM och säljchef på WER.
Magnus Arvidsson, ny Key Account Manager tillika säljchef på WER.