23948sdkhjf

Årets servicerådgivare är Peter Lidin på Berners

Det blev Peter Lidin på Berners som tog hem titeln Årets Servicerådgivare på Motorgalan.

Att serva kunder med ett ständigt leende på läpparna och sprida glädje till medarbetare och kunder är fina egenskaper för en servicerådgivare. Att som Peter Lidin göra lite mer är ännu bättre, ”Välkommen till Berners” eller att skaka hand med kunden lyfter hela företaget och Peter som servicerådgivare. En försäljare säljer första bilen, verkstan med servicerådgivare säljer bil två och tre.

Juryns motivering:

När en servicerådgivare gör mer än vad företaget eller kunderna kan förvänta sig är man ovärderlig som medarbetare. Att överträffa både kunden och företagets förväntningar gång på gång är ett konststycke i sig. En mer värdig vinnare i kategorin Årets Servicerådgivare kunde vi inte hitta.

Övriga finalister: Malin Peterson, Bengt Holmström Bil och Ivan Sofijanovic, J Bil.

Jury: Jenny Scherdin J Bil, Johan Hilmersson Bilia, Bo Ericsson SFVF.

 

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.062