Syftet med det nya systemet är att säkerställa att kundens upplevelse blir så bra som möjligt oavsett kontaktyta, och att återförsäljarna kan hantera processen så smidigt och enkelt som möjligt. Det nya systemet är framtaget av Autofacets, en digital partner för bilindustrin.
Louwman Group, som representerar bland annat Suzuki, Toyota och Lexus i ...
Tema Digitala verkstaden/Affärssystem: Full kundresa i ett enda system
Louwman Groups återförsäljare kommer inom de närmsta månaderna ha tillgång till ett nytt system för sin behandling av kundresan. Bland annat kommer det nya systemet knyta samman alla olika processer som är kopplade till kundens kontakt, och behandla det via ett enskilt system.
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration