Det som nästan alla återförsäljare och verkstäder kämpar med är att sätta struktur på data. De vill gärna försöka tjäna pengar och använda data så att de kan bli mer lönsamma. Men det är svårt att få tag i data på rätt sätt.
– Det gäller att sätta struktur på data så att den lätt går att dela in i grupper. Då blir det enklare att göra utskick, säg...
Tema Lönsam verkstad: Koll på data = enkel merförsäljning
I dagens datadrivna samhälle räcker det inte med att samla in data, man måste vet hur den ska användas. Tyvärr sitter alldeles för många verksamheter på ostrukturerad data som blir värdelös för att den inte utnyttjas på ett korrekt sätt.
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration